веб-камера
Звучало в ефірі
Відео новини
Розвінчуємо чутки: чи були стосунки у Дмитра Шурова із Земфірою?
30 липня, 18:33
Олег Винник розповів, чи ображається на те, що його фанаток називають вовчицями
24 липня, 11:47
OMG: Олег Винник зізнався, чому приховує своє особисте життя
23 липня, 18:33
Ксенія Мішина зізналася, чому вирішила стати першою «Холостячкою» країни
09 липня, 18:33
Новий випуск СЛАВА+: хто гість
02 липня, 18:33
Аня Трінчер розповіла, скільки заробляла у серіалі «Школа»
26 червня, 13:47
Григорій Решетник розповів, за що штрафують на проекті «Холостяк»
18 червня, 18:33
Jerry Hail розсекретила місце, де створила хіт "Охрана Отмєна"
16 червня, 10:17
close

Nicki Minaj - Anaconda

Новини
20.08.2014, 13:35 5934
переглянути галерею
Nicki Minaj - Anaconda

Вау! Долгожданная премьера клипа Nicki Minaj "Anaconda"

Nicki Minaj - Anaconda

My Anaconda don't...
My Anaconda don't...
My Anaconda don't want none unless you got buns hun

Boy toy named Troy, used to live in Detroit
Big dope dealer money, he was getting some coins
Was in shootouts with the law, but he live in a palace
Bought me Alexander McQueen, he was keeping me stylish
Now that's real, real, real,
Gun in my purse, bitch I came dressed to kill
Who wanna go first? I had them push daffodils
I'm high as hell, I only took a half of pill
I'm on some dumb shit

By the way, what he say?
He can tell I ain't missing no meals
Come through and fuck 'em in my automobile
Let him eat it with his grills,
And he telling me to chill
And he telling me it's real, that he love my sex appeal
Say he don't like 'em boney, he want something he can grab
So I pulled up in the Jag, and I hit 'em with the jab like...
Dun-d-d-dun-dun-d-d-dun-dun

My Anaconda don't..
My Anaconda don't..
My Anaconda don't want none unless you got buns hun

Oh my gosh, look at her butt
Oh my gosh, look at her butt
Oh my gosh, look at her butt
Look at her butt (look at her butt)

This dude named Michael used to ride motorcycles
Dick bigger than a tower, I ain't talking about Eiffel's
Real country ass nigga, let me play with his rifle
Pussy put his ass to sleep, now he calling me NyQuil
Now that bang bang bang,
I let him hit it 'cause he slang Cocaine
He toss my salad like his name Romaine
And when we done, I make him buy me romaine
I'm on some dumb shit

By the way, what he say?
He can tell I ain't missing no meals
Come through and fuck 'em in my automobile
Let him eat it with his grills,
And he telling me to chill
And he telling me it's real, that he love my sex appeal
Say he don't like 'em boney, he want something he can grab
So I pulled up in the Jag, Mayweather with the jab like...
Dun-d-d-dun-dun-d-d-dun-dun

My Anaconda don't..
My Anaconda don't..
My Anaconda don't want none unless you got buns hun

Oh my gosh, look at her butt
Oh my gosh, look at her butt
Oh my gosh, look at her butt
Look at her butt (look at her butt)

Little in the middle but she got much back
Little in the middle but she got much back
Little in the middle but she got much back
Oh my God (look at her back)

My Anaconda don't..
My Anaconda don't..
My Anaconda don't want none unless you got buns hun

Don't don't don't, my Anaconda don't..
Don't want none unless you got buns hun

Oh my gosh, look at her butt
Oh my gosh, look at her butt
Oh my gosh, look at her butt

Yeah, he love this fat ass
Yeah! This one is for my bitches with a fat ass in the fucking club
I said, "Where my fat ass big bitches in the club?"
Fuck the skinny bitches, Fuck the skinny bitches in the club
I wanna see all the big fat ass bitches in the motherfucker club, fuck you if you skinny bitches what?

I got a big fat ass. Come on

Завантажуй нові стікери Люкс ФМ у



Надіслати відгук